Programi i tregtisë së mallrave të konsumit në Kinë ka gjeneruar 1.1 trilion juanë (rreth 153.1 miliardë dollarë amerikanë) në shitje në pesë muajt e parë të këtij viti, tha Ministria e Tregtisë të dielën, njofton Xinhua.
Që nga e shtuna, tregtitë në të gjithë vendin kishin nxitur një rritje të transaksioneve, duke përfshirë 4.12 milionë automjete, 77.62 milionë njësi pajisjesh shtëpiake dhe 56.63 milionë njësi produktesh dixhitale të tilla si telefona celularë, treguan ndër të tjera, të dhënat nga ministria.
Sipas saj programi, pjesë e përpjekjeve më të gjera të Kinës për të nxitur kërkesën e brendshme, ka nxitur një rimëkëmbje të qëndrueshme të shpenzimeve të konsumatorëve në vend. Në raportin e punës së qeverisë të publikuar në mars 2025, rritja e konsumit u rendit si një përparësi kryesore midis detyrave të këtij viti.
Shitjet me pakicë të mallrave të konsumit, një tregues kryesor i forcës së konsumit të vendit, u rritën me 4.7 përqind nga viti në vit në katër muajt e parë të vitit 2025, duke u përshpejtuar nga rritja prej 4.6 përqind e regjistruar në tremujorin e parë të vitit, zbuluan të dhënat zyrtare./cgtn